Trendyol Müşteri Hizmetleri
Trendyol Müşteri
Hizmetleri
2010 yılında kurulan ve bugün sorunsuz bir e-ticaret
deneyimi sunan Türkiye'nin önde gelen şirketlerinden biri olan Trendyol, iş
yerlerinin ve KOBİ'lerin dijitalleşmelerine ve daha geniş bir müşteri tabanına
ulaşmalarına yardımcı oluyor. Trendyol, Ar-Ge'si ile kendi bünyesinde büyüttüğü
Trendyol Tech, Trendyol Express, Trendyol GO ve Dolap modelleri ile çok büyük
bir yapı içinde hızla büyümesini sürdürüyor.
Online alışveriş yapmak istediğinizde ilk akla gelen
yerlerden biri olan Trendyol'un çağrı merkezini 7 gün 24 saat arayabilir,
dilediğiniz zaman destek alabilirsiniz. Her zaman ulaşabileceğiniz Trendyol müşteri hizmetleri hattı sayesinde her konuda
bilgilendirileceksiniz ve hem yazılı hem de telefonla anında iletişim
kurabilirsiniz. Sevgiliye sorulacak sorular
hakkında bilgi almak için sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder